.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابلاغ نظر رهبری درباره مشایی به احمدی نژاد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نظر مقام‌معظم رهبری نیز مبنی بر کنار گذاشتن آقای رحیم‌مشایی از سمت‌های معاونت ریاست‌جمهور کتبا به رییس‌جمهور ابلاغ گردیده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد: باید بدون کمترین درنگ، حکم عزل و یا قبول استعفای مشایی توسط ریاست جمهور اعلام شود.

وی این مساله را مطالبه‌ جدی رهبر انقلاب و خواست اکثریت قاطع نمایندگان مجلس دانست و تصریح کرد: این خواسته در احترام به نظر رهبر معظم انقلاب و در قدرشناسی از نگاه علما و مراجع تقلید، چند ماه قبل از رییس‌جمهور درخواست شد و امروز نیز به طور جدی و موکد در دستور کار نمایندگان مردم در مجلس است.

نماینده مردم قزوین با بیان این‌که باید در اطاعت از نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، احترام به مراجع عظام و در پاسخ مثبت به نگاه قاطع مجلس شورای اسلامی نسبت به قبول استعفا و یا عزل رحیم مشایی اقدام شود، یادآور شد: باید در یک تعامل منطقی، عقلانی، اخلاقی و قانون‌مدار همان طور که در بیانات رهبر معظم انقلاب در روز بعثت پیامبر اکرم(ص) تبیین گردید، برای انتخاب مدیران ارشد نظام و فراهم آوردن زمینه‌ی افزایش کارآیی نظام جمهوری اسلامی، تلاش نمود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 تير 1388
مشایی در واقع همان ((مستربین احمدی نژاد)) است .نرود بهتر است . بذار باشه تا با دست گلهایی به آب میده ملت رو بخندونه
سما 31 تير 1388
اون زماني كه اين آقا در وزارت اطلاعات، سرباز گمنام(!) بود...... اون زماني كه در سازمان صدا و سيما ( راديو تهران) مدير بود....... وقتي كه رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران بود .... و .... و .... اون موقع ها (مستر بين) نبود!!؟؟ الآن شد مستر بين!!؟ اگه يك فرد با شركت در جلسه آنچناني و صحبت (ناشيانه) در مورد مردم اسرائيل، تبديل به (مستر بين) مي شه، خب كساني كه بارها و بارها با نامحرم دست داده اند و سالن هاي رقص تاجيكستان رو با پول نفت اين ملت ( بدون هياهوي رسانه اي) بازسازي و احيا كرده اند، آقاياني كه بعد از روي كار آمدن اين دولت به غرب گريخته اند و در آغوش اسرائيل و آمريكا خفته اند و هر شب دارند از اونور آب براتون پيام ميدن ....... اينها كه در ( مستر بين ) بودنشان نبايد شك كرد و كابينه قبل را كابينه هنرپيشه ها دانست ! تازه اين( مشائي) فقط حرفش را زده اما اون آقايون عملاَ با صهيونيست ها ( نه با مردمشون، كه با سياستمدارانشون) دور يك سفره مي نشينند!!!! بهتر نيست كمي عاقلانه تر فكر كنيم!؟ ( البته اينها دليل بر تبرئه مشائي نيست، چرا كه رهبر معظم انقلاب، در نماز جمعه پاسخ قاطعي داده - و تودهني محكمي به او زده است -)/ گرچه نظر قبلي به نوعي تمسخر بود اما اي كاش طوري نظر دهيم كه خوانندگان محترم از نظرات، استفاده كنند(يا موافق يا مخالف) نه اينكه خودمان ( نظر دهندگان) نيز به نوعي، ( مستر بين) سايت باشيم!!!


مسلم 31 تير 1388
کينه از احمدي نژاد به چه قيمتي!
آقايان روز قيامت حتما جواب بايد بدهند.
amin 1 مرداد 1388
عزیز من الکی موضع نگیر در باره کسی که فقط باعث بد بختی بیشتر شده ووطن فروشی کرده همهتون همینطورید خلاف جهت رودخانه شنا میکنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.281 seconds.